|
Posledná aktualizácia 09.12.2020.
|
|
Reklamačný poriadok
I. ZÁRUKA, REKLAMÁCIE
Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je uvedené inak, poskytujeme zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru, že tovar má vady, je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu. Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch cez e-mail, telefonicky alebo písomne. Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené nesprávnym použitím. Reklamovaný tovar musí byť doručený predávajúcemu do miesta jeho podnikania (fakturačná adresa) spolu s písomným oznámením závady, inak bude reklamácia považovaná za neplatnú. Reklamácie posudzujeme v súlade s pokynmi výrobcu tovaru.
Pri reklamácii je nutné predložiť:
• záručný list (ak bol vystavený k tovaru),
• kópiu predajného dokladu - faktúra,
• alebo kópiu dokladu o zaplatení (z registračnej pokladni),
• stručný popis závady.
Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu alebo telefonicky pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.
V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.
II. NÁROK NA UPLATNENIE
Kupujúci má právo uplatniť záruku len na tovar, ktorý vykazuje preukázateľné vady alebo výrobné chyby. Tovar musí byť v kompletnom originálnom balení s priloženým daňovým dokladom (faktúrou). V prípade uznania reklamácie bude zákazníkovi tovar vymenený za nový kus alebo opravený v záručnej dobe. Pokiaľ tovar nie je dlhodobo skladom, zákazníkovi bude vrátená nákupná cena za tovar.
Nárok na uplatnenie záruky je v súlade s občianskym zákonníkom a zaniká v týchto prípadoch:
• Vypršala záručná doba u reklamovaného tovaru,
• Porušením ochranných alebo záručných nálepiek, pokiaľ sú na tovare,
• Pri oprave alebo zásahu do zariadenia,
• Poškodenie spôsobené neodborným zásahom, inštaláciou, obsluhou alebo zanedbanou starostlivosťou o tovar,
• Pri používaní výrobku v rozpore s návodom na použitie, alebo na iný účel k akému bol vyrobený,
• Pri poškodení živelnou udalosťou a pod.,
• Pri poškodení zdrojov napr. výkyvom napätia v elektrickej sieti a podobne,
• Pri mechanickom poškodení, alebo pri zistení kvapaliny v tovare,
• Pri nevhodnom umiestnení alebo skladovaní tovaru.
|
|

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt.
|
|
Tešíme sa na spoluprácu s Vami.
WELD TRADE s.r.o. Výstavby 9 040 11 Košice
|
Volajte:
KOŠICE |  | 0903932683 | |
Píšte: |
|